Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T17:04:50+02:00
Daca x supra y =2/3 il scoti pe x ca fiind 2y/3 si inlociuesti in ce trebuie sa aflii tu adica in loc de x vei pune 2y/3 si vei avea 7*2y/3 totul supra 7*2y/3 + y =14y/3 supra 14y+3+3y(am adus la acelasi numitor) si vei avea dupa 14y/3 supra 17y/3 si raportul care iti trebuie va ramane 14/17..ai inteles?
ms
ti-am dat cel mai inteligent pt ca mi-ai zis mai explicit
multumesc!
2014-11-08T17:09:27+02:00
X/y=2/3⇒ 2y=3x 
x=2y/3
7x=14y/3
7x+y=14y/3+3y/3=17y/3
14y/3:17y/3=14y/3*3/17y=14/17