Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T16:47:47+02:00
1. Am cumparat o casoleta de inghetata.
2. Ionel are o mingie de basket.
3. Un elicopter tocmai a aterizat .
4. Mai devreme am fost la piata.
5. Am luat noua la romana.
6.  Lor le-am dat multe teme.


ca să demonstrezi omonimia tre să faci 2 propozișii nu una .... :*:*:*:
propoziții
A scuze ti le fac si pe celelalte vrei? ca stiu sa fac
2014-11-08T17:30:29+02:00