Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T22:01:49+02:00
Totul se petrece in  satul Podeni. Evreul  Leiba Zibal este ameninţat de argatul său Gheorghe cu jaful in noaptea sfanta a Pastelui.Atacat in noaptea de inviere cand bateau clopotele doisprezece noaptea,Zibal se salvează ţintuind şi arzand la flacăra lămpii mâna unui hoţ, introdusă printr-o gaură tăiată în uşă.Intrebat totusi de ce a facut acest lucru,evreul se da de partea crestinismului spunand ca a aprins o flacara lui Hristos.
99 4 99
Comentariul a fost şters
:))))))
NAH PAI DAIA
....
AM ZIS CA ESTI BAIAT
  • Utilizator Brainly
2014-11-08T22:41:29+02:00
        In satul Podeni, evreul Leiba Zibal este ameninţat de argatul sau Gheorghe cu jaf in noaptea Sfanta a Pastelui.Dupa ce e atacat in noaptea de inviere cand bateau clopotele la miezul noptii, Zibal se salvează dupa ce arde mana unui hoţ, care a fost bagata printr-o gaură taiată în uşă.
        Lumea il int
reaba de ce i-a ars mana hotului si evreul spune ca a aprins o flacara lui Hristos, devenind Crestin.
56 4 56