Răspunsuri

2014-11-08T16:39:26+02:00
5^2005+6^2005+11^2004=5^7+6^2005+5^2004+6^2004=5^2004(5+1)+6^2004(6+1)=6*5^2004 +7* 6^2004
U=2

atunci nu stiu
da si mai departe
U=2
RASPUNSUL DE MAI JOS ESTE COMPLET
SI CORECT
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T16:49:13+02:00
U(5^7)+U(6^2005)+U(11^2004)=U(5+6+1)=U(12)=2
 Obs. 5 la orice putere are ultima cifra 5
         6  la orice putere are ultima cifra 6
         1  la orice putere  este 1
1 5 1