Răspunsuri

2014-11-08T16:29:21+02:00
Prevesteşte venirea iernii.
Prevesteste venirea iernii si a frigului care vine incetul cu incetul :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T16:29:49+02:00
In operele lirice autorul isi exprima in mod direct gandurile , ideile ,sentimentele etc.
Sfarsit de toamna de Vasile Alecsandri are ca tema sentimentele de tristete si melaconie  provocate de venirea toamnei si apropierea iernii.
1 5 1