Răspunsuri

2014-03-05T16:26:03+02:00
Ce  fel de orar:In cazul in care o conversatie despre copaci este aproape o crima
Pentru ca este o tacere
peste atat de multe nelegiuiri.Asta esete toata include si ce fel de orar!
scz am vrut sa scrius asta este toata
si de ce mai raportat
Oricum nu inteleg ce cauta orarul in traducere.....
pai asa este
Ce fel de orar:
În cazul în care o conversație
de arbori este aproape
o infracțiune este
Pentru că este o tăcere
atât de multe
nelegiuiri
include.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T16:32:14+02:00
Ce profesie aveti in timpurile grele in care o conversatie despre copaci si un delict este pentru ca e o tacere. Ceva de genu!!