Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T16:24:27+02:00
La munte..M-am dus cu familia la munte si pe drum cand urcam spre cabana am vazut un pinguin. Am mers la el si l-am intrebat ce cauta un pinguin pe munte. El a spus ca este pinguinul Apolodor din Labrador. A pornit spre Polul Nord dar s-a ratacit. M-a rugat sa il ajut sa ajunga in Labrador, dar inainte sa ii dau cateva conserve de peste. I-am adus conservele si i-am aratat drumul spre Labrador. El mi-a multumit si si-a vazut de drum!
86 3 86
2014-11-08T16:26:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Apolodor statea odata in curtea scolii si se intreba cum e sa fii la scoala. Atunci , chiar in acel moment , Maria se indrepta catre scoala . Apolodor sari in ghiozdanul ei si impreuna plecasera carte scoala. Era cam intuneric in ghiozdan , dar era bine si cald. In plus , avea si un sandwich cu ton si rosii. Miaam! Pinguinul nostru nu mai mancase de cateva minute,si ii era foarte foame asa ca i infulegase sandwich-ul Mariei. Doamna invatatoare o scosese pe Maria la tabla si ii zise sa scrie cuvantul SCOALA. Mariuca scrise : SCRILA, SNILA, SNALA ,SCALA . Nu nimerea cuvantul. Apolodor venise langa ea si o ajuta sa scrie scoala. De atunci Maria invatase cum sa scrie SCOALA si nu se stie niciodata cand ai nevoie de un pinguin.
92 4 92
chiar ce cautam..
multumesc
a fost foarte bun
este bine ca este foarte mic
am terminat in 3min si 22 sec