Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T15:38:37+02:00
233-2=231  Sper ca te-am ajutat
multumesc dar voiam sa scriu 3 laputerea 2 minus 2 la puterea 3
dar in ce clasa esti?
9-8=1 asta vroiai
a 5-a
da e bine dar ce fac cand am numere mari de exemplu 5 la putere 78 minus 3 la putere 56
2014-11-08T15:40:39+02:00
233-2=231    sper ca ti-am fost de ajutor
DeNiSa33=1
ce clasa esti?
EU A IV-A
A V-A
A VI-A scuze m-am incurcat