Răspunsuri

2014-11-08T15:41:11+02:00
OCHI:
S-a format un ochi de apă. ( ochi de apă )
Sper că nu s-a lovit la ochi. ( ochi omenesc )
Ai mâncat un ochi de ou. ( ochi de ou )
S-a spart ochiul geamului. ( ochiul geamului )
Mama a șters ochiul de la aragaz. ( ochi de la aragaz )
HAINĂ:
Mi-am cumpărat o nouă haină. ( haină de îmbrăcat )
Cât de haină poate fi! ( rea )

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
ms
soms usor
Cu drag!
De ce mi-ai raportat răspunsul?
daia
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T15:48:10+02:00
OCHI:
Paharul e plin ochi.
Ochiul semaforului e rosu.
Aragazul bunicii are trei ochiuri.
HAINA:
Haina ei era noua.
Fata babei era haina.
Sper ca te-am ajutat!