Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T15:29:49+02:00
Doarme este predicatul.
da......dupa ce am spus eu!
pai nu in raspunsul ei trebuia sa srii mai
Crezi ca eu nu stiam care este predicatul ! Keep calm ca nu m-am luat dupa tine ! ;)
nu spunca teai luat dupa minem,dar de ce in raspunsul meu?
Am facut ceva rau ? Doar am comentat la raspuns ! :))) Doamnee ... :)) :3
2014-11-08T15:30:48+02:00
Doarme = predicat verbal,exprimat prin verb,persoana a III-a ,numarul singular,timpul prezent
Predicatul este ''doarme''
si eu ce am zis ????
tu lai analizat
si asa fac eu la scoala