La un spectacol au asistat 978 barbati,daca ar mai fi fost 78 de femei atunci numarul femeilor ar fi fost egal cu numarul barbatilor.copii au participat cu 539 mai putini decat femei si barbati la un loc.cate persoana au participat la spectacol.

2

Răspunsuri

2014-11-08T15:30:17+02:00
Femei au fost 900 pt ca daca nr era egal cu al barbatilor era  900 plus 78 si dupa faci 978 plus 978 iar din rezultat scazi 539 copii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T15:30:48+02:00
Barbati-978
femei-se spune ca DACA deci 978-78=900femei
copii-barbati+femei=900+978=1878copii
900+978+1878=3756 persoane au participat

978-78=900 (femei) 978+900=1878 1878-539=1339 (copii) 978+900+1339=3756
900+978+1339=3217 nu 3756