Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T15:29:14+02:00
Fie a, b, c si d cele 4 nr cautate. Avem:
a+b+c+d=170  (rel 1)
a+b+c=150      (rel 2)
b+c+d=130      (rel 3)
c=4*b              (rel 4)
Scazand membru cu membru rel 2 din rel 1, respectiv rel 3 din rel 1 obtinem:
d=20, respectiv
a=40 si inlocuim una din valorile aflate in rel 2 sau rel 3 si avem:
b+c+20=130
b+c=110 unde, folosind rel 4 obtinem:
b+4*b =110
5*b=110
b=22 si deci
c=110-22=88
2 5 2
2014-11-08T15:55:39+02:00
A+b+c+d=170 d=? 170-150=20 a=? 170-130=40 c=? 170-20-40=110 110/5=22=b     22ori 4=88=c
2 3 2