Răspunsuri

2014-11-08T15:16:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Virgula, ca semn de punctuatie marcheaza grafic gradul de comparatie.
10 3 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T15:28:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In aceste versuri virgula ajuta sa accentueze ceea ce doreste sa zica poetul :departe si incet.Aceste doua lucruri ies in evidenta prin folosirea virgulei.
21 4 21