Răspunsuri

2014-11-08T15:14:35+02:00
Dap, propozitia data e adevarata:)
Si mi-a dat un rezultat si trb sa vad daca este A sau F
NU este adevarata!
vreau sa zic ca propozitia din intrebare nu este adevarata
deci ...cand am spus "nu este adevarata" i-am dat un raspuns lui Thequeen117...la a doua propozitie nu inteleg ce vrei sa spui
Mai greseste si omu' ce sa-i faci:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T15:15:57+02:00
Nu, nu este adevarat.
In intervalul (-9,+∞) exista numerele 0,1,2,3... care sunt naturale ...si numere care nu sunt intregi.
Ms
Asa am gandit si eu dar am vrut sa vad si o alta parere