Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T15:27:27+02:00
Belgia, Danemarca, Lichtenstein, Luxemburg, Monaco, Norvegia, Olanda, Spania, Suedia..


3 5 3
2014-11-08T18:45:04+02:00
Arabia Saudită · Bahrain · Belgia · Bhutan · Brunei · Cambodgia · Commonwealth · Danemarca · Iordania · Japonia · Kuweit · Lesotho · Liechtenstein · Luxemburg · Malaezia · Maroc · Monaco · Norvegia · Olanda · Oman · Qatar · Spania · Swaziland · Suedia · Thailanda · Tonga

Foste monarhii Albania · Austro-Ungaria · Baden · Bavaria · Brazilia · Bulgaria · China · Sicilia · Etiopia · Finlanda · Franța · Georgia · Germania ·
1 5 1