2. Imagineaza-ti ca esti raporter-in presa scrisa,audio sau vidio-si alcatuieste o relatare de 10 randuri a unui aveniment cotidan in care sa introduci unitati frazeologice specifice stilului publicistic.Iti oferim o lista orientativa:
agentie de presacampanie electrolara
criza guvernamentala
purtaor de cuvant
trimis special
alegeri parlamentare
converinta de presa
lovitura de stat
pact de negrisiune
runda de convorbire
tura de orizon
alegeri prezidentiale
conferinta la nivel inalt
pact de stabilitate
zona de conflict
sondaje de opinie
tur de scrutin
revista presei

2
Ai scris relatarea sau mai ai nevoie de ajutor ?
nu am scriso am nevoie de ajutor

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-08T15:25:46+02:00
Buna ziua stimați telespectatori. Sunt ana popoviciu si ma aflu in fata Palatului Cotroceni,unde in urma cu câteva minute s a încheiat ședință de urgenta miniștrilor convocați de seful statului. Va reamintesc ca președintele tarii i a convocat  astăzi de urgenta pe membri guvernului in urma conflictului armat declanșat la granita de vest a tarii noastre. Voi reveni in direct de îndată ce purtătorul de cuvânt ne va oferi detalii despre ceea ce s a discutat in cadrul întâlnirii. Rămâneți alaturi de noi!


5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T18:53:31+02:00
        Buna ziua, dragi telespectatori. Sunt trimisul special Ana Popescu si voi lua pulsul alegatorilor de la sectia de votare nr 128 din capitala. Dupa cum bine stiti astazi au loc alegerile prezidentiale. Este al doilea tur de scrutin deci maine cel tarziu vom sti cine ne v-a conduce tara pentru inca 4 ani. Vom face cateva sontaje de opinie printre alegatori sa vedem ce parere au despre candidati si poate ne vor spune si cu cine au votat. Se pare ca astazi alegatorii au venit intr-un numar destul de mare la sectiile de votare, ceea ce inseamna ca au devenit mai responsabili si le pasa de cine le va conduce tara in urmatoarea perioda.
     Tocmai iese un domn, asa ca hai, sa vedem si parerea unui alegator.
     -  Buna ziua, domnule ! Ce parere aveti despre desfasurarea votului ? Ati observat nereguli sau a fost totul in regula ?
     - Domne' eu sunt batran, nu ma luati cu deastea ... ca eu nu stiu nimic.
     Se pare ca n-am avut succes, dar vom astepta o alta persoana. Pana atunci, Andreea, ai legatura in studiou.
   
5 4 5