Răspunsuri

2014-11-08T15:04:24+02:00
Ea ia doua mere
I-a cumparat un tricou

Mergem la munte
L-a aajutat la teme

Rochia sa este frumoasa
S-a suparat pe mine
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T15:05:28+02:00
El ia un buchet de flori.
Maria i-a dat o bomboana.

Am mers la cumparaturi.
Bunicul l-a invitat la cabana.

Mama sa vine la noi.
Alin s-a suparat din cauza ca pixul sau a disparut.