Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T15:03:42+02:00
In aceasta opera titlul simbolizeaza misterul naturii pentru omenie.Semnele ei misterioase trebuie descifrate si intelese, pentru asta este necesar sa avem capacitatea de a vedea si de a auzi frumosul care se petrece in zi de zi, noapte de noapte in natura.
2014-11-08T15:06:38+02:00
Titlul este o sintagma formata dintr-un singur subst. la genul feminin,nr plural,caz acuzativ.
titlul se refera la secretele care se afla in continutul cartii.
sper ca ti-am fost de ajutor:)
1 5 1