Răspunsuri

2014-11-08T15:00:35+02:00
O mie patru sute cincizeci si trei si asa mai departe nu iti fie lene sa scri

o mie patru sute cincizeci si trei ,o suta douazeci si cinci,doua sute saptezeci si opt,trei sute nouazeci si sase,patru sute treisprezece
In engleza!
scriele in romana pe google translater
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T15:05:13+02:00
1)  one thousand four hundred  fifty-three
2) one hundred twenty-five
3) tow hundred seventy-eight
4) three hundred ninety-six
5) four hundred and thirteen