Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T14:59:16+02:00
IAZ-Balta
ZAVOI-Lunca
IMPREJURARE-Circumstanta
TAINA -Secret
CANTEC -Melodie
A SPUNE-A vorbi
A INTREBUINTA-A folosi
A ISPRAVI-A sfarsi
A LASA-A parasi
A SE TRAGE-A proveni
SUPARAT-Mahnit
LINISTIT-Calm
DEOSEBIT-Unic
ABSURD-Aberant
NEVINOVAT-Cinstit
1 5 1
2014-11-08T15:01:32+02:00
Iaz - lac
zavoi - miriste
imprejurare - apropiere
taina - mister
cantec - cantare
a spune - a rosti
a intrebuita - a folosi
a ispravi - a termina
a lasa - a abandona
a se trage - a-si avea originea
suparat - trist
linistit - calm
deosebit - aparte
absurd - prostesc
nevinovat - cinstit

1 5 1