Completati urmatoarele enunturi cu omonimele corespunzatoare:
a). Bunica tese la....
Acest... a facut multe victime .
b). In vacanta mergem la ...
Pentru ca a stiut a primit o nota...
c).Fratele meu a castigat o...de studi
Valoarea actiunilor este stabilita de...
d)....de la Cernavoda a fost consolidat
La vara bunicul va repara ...casei

2

Răspunsuri

2014-11-08T14:56:22+02:00
A) razboi
   razboi
b)mare
    mare
c)bursa
d)Podul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T15:05:46+02:00
Bunica tese la razboi. Acest razboi a facut multe victime. In vacanta mergem la mare. Pentru ca a stiut a primit o nota mare. Fratele meu a castigat o bursa de studii. Valoarea actiunil or este stabilita de bursa.