Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T14:52:14+02:00
Imi place sa culeg la vie.              Am vazut o pasarica  care era inca vie.         Iepurele sare  incontinuu.           Bunica pune la muraturi multa sare.        Sora mea s-a inchis in baie.               Am facut o baie  fierbinte.              Eu cer mamei socoteala.               Pe cer ,norii se imprastie.         Mi-am cumparat pantofi noi .                     Noi plecam in tabara la munte.
11 4 11
2014-11-08T14:52:45+02:00
Am fost la cules de vie.
Am citit despre apa vie.
Ar vrea sa vie la noi.
Floarea este vie.

A uitat sa puna sare in mancare.
El sare coarda.
El sare printre obstacole.

Mihai face baie.
Am cumparat o noua cada pentru baie.

Cerul este senin.
Eu cer prea multe din partea parintilor.
Ma doare cerul gurii.

Noi suntem oameni civilizati.
Mi-am cumparat haine noi.