Răspunsuri

2014-11-08T14:47:43+02:00
Apartine genului liric deoarece opera literara este o poezie
 
3 1 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T14:50:14+02:00
Fa o compunere in care sa demonstrezi ce elemente din poezie apartin genului liric
de ex pentru opera literara ar fii ceva de genul asta
in opinea mea poezia(n)este operra literara pt ca :contine elemente de limbaj artistic ca :(se scriu elementele de limbaj artistic)
autorul si l-a creat un univers imaginar propri prin personificarea personajelor ne cuvantatoare cu insusiri omenesti cum ar fii:soarele ne surade
si l-a emotionat pe cititor prin (se scriu motivele de ce l-a emotionat pe cititor)
5 3 5