Răspunsuri

2014-11-08T14:34:19+02:00
Iti dau niste idei
Cuvântul este copilul cerului și al pământului. Aveau nevoie să comunice într-un fel și s-au decis să inventeze cuvinte pentru a reuși să vorbească.Care a fost primul cuvânt?Cum au reușit cerul și pământul să „trimită” cuvintele către oameni?Îți poți imagina cum cerul și pământul s-au așezat la o masă pentru a discuta despre cuvinte, dar ai mare grijă pentru că trebuie să explici faptul că ei nu conversau prin cuvinte, ci foloseau alte tehnici de comunicare: desenul, muzica, semnele…
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T14:42:05+02:00
CUVANTUL  a aparut asa: Erau niste litere vorbitoare,care se certau mereu. Intr-o zi cartea, le spuse: - NU va mai certati, gata! Voi ar trebui sa faceti pace nu sa va urati. EU am aceste pagini goale, voi ar trebui sa formati cuvinte , nu sa stati degeaba. Literele si-au dat seama ca fara ele lumea nu ar  avea sens, s-au luat cu totii de mana si asa s-au format cuvintele. Cred ca te-am ajutat!
2 5 2