Răspunsuri

2014-11-08T14:34:03+02:00
Este o formatiune muzicala formata din cinci voci sau din cinci instrumentisti care executa impreuna o compozitie muzicala
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T14:34:08+02:00

Buna!Un cvintet reprezinta o stofa formata din cinci versuri.

Catrenul e din 4 versuri

Sextetul din sase versuri

Distihul din doua versuri

tertian din 3 versuri.

Daca sunt peste 6 versuri,atunci e o stofa polimorfa.

Sper ca te-am ajutat!


Formație muzicală alcătuită din cinci voci sau din cinci instrumentiști care execută împreună o compoziție muzicală
multumesc
nai pentru ce draguta
:)