Răspunsuri

2014-11-08T14:31:21+02:00
Iti spun direct care sunt:
A=100
B=200
C=300
A+B=300
100+200=300
B+C=400
200+300=500
A+C=400
100+300=400
Sper ca te-am ajutat! :)
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T15:05:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+B=300
B+C=500
A+C=400
le adunam si avem
2A+2B+2C=1200
2(A+B+C)=1200
A+B+C=1200:2
A+B+C=600

A+B=300
C=600-300
C=300
B+C=500
A=600-500
A=100
A+C=400
B=600-400
B=200

A+B=300;100+200=300
B+C=500;200+300=500
A+C=400;100+300=400