Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T14:24:54+02:00
Insolent= obraznc
malitios= rautacios
persevara=a ramane ferm si constant la o idee
plafonul =tavanul
abilitate=pricepere , dibacie
argument = dovada adusa in sprijinul unei afirmatii
detaliu= amanunte ( fiecare particica dintr-un intreg)
tranzactie=conventie intre 2 sau mai multe persoane
3 5 3
2014-11-08T14:30:05+02:00
Tranzactie=conventie intre 2 sau mai multe persoane
abilitate=pricepere , dibacie
malitios= rautacios
argument = dovada adusa in sprijinul unei afirmatii
plafonul =tavanul
detaliu= amanunte ( fiecare particica dintr-un intreg)
persevara=a ramane ferm si constant la o idee