Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T15:52:58+02:00
- Buna ziua!
-Buna!
- As dori sa cumpar 2 kg. de mere, 2 kg. de banane, 1 kg. de faina , arahide 0,300grame, frisca 1 kg toate imi sunt necesare pentru prajituri.
- Va pot oferi si migdale 300 grame, bomboane colorate 0,250 grame totul pentru ornamente
- Multumesc.

17 4 17
sper ca te-am ajutat
asta e am facut si eu mai repede
si ce
Nu-i nimica...
Multumesc mai ajutat mult
  • Utilizator Brainly
2014-03-05T15:54:50+02:00
Itr-o zi de vara  doamna maricica se duse la cumparaturi
ea intra bine aranjata  in magazin si incepu sa comande ce are de luat
--buna ziua,domnule!
--buna ziua doamna,cu ce va pot servi?
--as dori doua sticle de lapte, trei sticle de ulei.un pachet cu unt delma,un bax de suc un delicat ,cinci kilograme de rosii,trei castraveti ,si doua pungi de chips chio cu sare,atat.
--va costa 20,89 de lei.
--poftim banii,la revedere
--la revedere!

11 4 11