Răspunsuri

2014-11-08T14:05:08+02:00
2x1=2
2x2=4
2x3=6
2x4=8
2x5=10
2x6=12
2x7=14
2x8=16
2x9=18
2x10=20
3x1=3
3x2=6
3x3=9
3x4=12
3x5=15
3x6=18
3x7=21
3x8=24
3x9=27
3x10=30
4x1=4
4x2=8
4x3=12
4x4=16
4x5=20
4x6=24
4x7=28
4x9=36
4x10=40
5x1=5
5x2=10
5x3=15
5x4=20
5x5=25
5x6=30
5x7=35
5x8=40
5x9=45
5x10=50
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T14:18:01+02:00

2X1=2

2X2=4

2X3=6

2X4=8

2X5=10 ------------------------>>>TABLA INMULTIRI CU 2

2X6=12

2X7=14

2X8=16

2X9=18

2X10=20



3X1=3

3X2=6

3X3=9

3X4=12

3X5=15 ----------->>>>>>TABLA INMULTIRII CU 3

3X6=18

3X7=21

3x8=24

3x9=27

3x10=30



4X1=4

4X2=8

4X3=12

4X4=16

4X5=20 --------------->>>>>>>TABLA INMULTIRII CU 4

4X6=24

4X7=28

4X8=32

4X9=36

4X10=40



5X1=5

5X2=10

5X3=15

5X4=20

5X5=25 --------------------->>>>>>>>>TABLA INMULTIRI CU 5

5X6=30

5X7=35

5X8=40

5X9=45

5X10=50


1 5 1