A) Un divizor al lui 225 este....
a) 288, b)25, c)91, d)30, e)15

B) Un multiplu comun al nr. 24 si 36 este.....
a)288, b)25, c)91, d)30, e)15

C)Un divizor comun al nr. 100 si 150 este....
a)288, b)25 , c)91, d)30, e)15

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T13:47:12+02:00
A)  e) 15
B)  a) 288
C) b) 25

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
2014-11-08T13:49:06+02:00
A. 25 este divizor al lui 225 pt ca are ultimele 2 cifre un nr divizibil cu 25

B. 24=2^3*3 si  36=2^2*3^2
  c.m.m.m.c. e 2^3*3^2=72
Multiplu comun poate fi doar un multiplu de 72 adica 288=72*4

C. divizor comun al nr 100 si 150 este 25 
2 3 2