Răspunsuri

2014-03-05T15:51:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Lui nu ii place sa cante si sa danseze . 
lui andrei ii place sa mearga la sala .
ms dar imi trebuia una pt dativ una pt genitiv si una pt art.hot
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T15:54:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
lui ii spun o poveste. (dativ)
cartea lui este curata.(genitiv)
Cartea elevului este noua.