Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T13:32:08+02:00
Iepure , ierbar , mantuie , balaie
iarba , iata , smiorcaia , Maia
frigea , ningea , stergea , parea
mersi mmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuullllltttttt mult
Nu ai pentru ce :*
2014-11-08T13:36:22+02:00
Cuvinte - iepure ,iederă ,ied ,ienibahar,iarna ,iasomie ,iatagan,iarmaroc ,eastmancolor ( acesta din urmă este un procedeu de realizare a filmului color )
Cu grupul ea ,nu știu alt cuvânt - care să înceapă cu acest grup - și nici în DEX- nu este.