Gasiti partile corpului din tabelul:
L E G A R H A N T O W C F R G
H A O M H A F O B K I E I D M
A R M P L I P S A N N L N Q K
N A O W T R S E Y E G P G U F
D F U I W M B O P E T O E V O
K E T A I L E T U S A J R W T
N C H I N O H E A D B N I S H
PS:sunt 12 cuvinte si cuvintele sunt in engleza

2

Răspunsuri

2014-11-08T13:32:27+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T13:37:50+02:00
Leg, arm, head,hand,tail,lips,mouth ,eye,chin,knee,ear,
da nush cred ca hair si chin nu sunt bune ac nush
Chin e barbie
da stiu
ma mai ajuti la cv?
Spune ,te rog