Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-08T13:27:48+02:00
Accentul reprezinta pronuntarea mai inalta a unei vocale intr-un cuvant.
ex:
1.mAre - accentul pica pe "a"
2.nOta - accentul pica pe "o"
3.ridΙche - accentul pica pe "i"
Accentul este pronuntarea mai intensa a unei silabe intr-un cuvant sau a unui cuvant intr-o propozitie
2014-11-08T13:31:51+02:00
Accentul este pronuntarea mai intensa a unei silabe din cuvant.

Accentul este pronuntarea mai intensa a unei silabe intr-un cuvant sau a unui cuvant intr-o propozitie