Răspunsuri

2014-11-08T13:24:29+02:00
Ma famille est un grand. Je dois 2 frères et une sœur. mère est médecin et pompier père. Appelez-la maman e mara. pere e filip
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T13:28:03+02:00
Da... deci  : Ma famile a 4 membre (personne ) ( sau cati membri are familia ta ) . Mon pere s'appelle ..... ( cum il cheama ) , il a ....( cati ani are ) ans . Il est profeseor ( ce meserie are ) .
Ma mere s'appelle ...... ( cum o cheama ) , elle a 35 ans (cati ani are ) .elle est vandeuze ( sau ce meserie are ) .
Daca ai sora sau frate : Ma soeur / Mon frere s'appelle .....  (cum o/il cheama ) , elle/il a ....ans ( cati ani are ) . Elle/Il est a maternell ( gradinita ) a l'ecole ...sau unde este ele facultate liceu ...etc .
In final ... J'aime ma famile .
Sper ca te ajuta ...
multumesc
mda....nu e chiar ce imi trebuie dar ......mai adaug eu
ok ..