Răspunsuri

2014-11-08T13:25:25+02:00
Pai ai putea scrie in primul rând cat de poluante sunt mașinile /fabricile pentru noi oamenii ,plantele si animalele , daca animalele sunt infectate ne pot infecta si pe noi ... Daca lucrezi intr-o fabrica in care e toxicitate mai multa ai riscul sa te îmbolnăvește
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T17:34:56+02:00
Ai putea desena vro doua desene despre cum se polueaza natura informatii despre cum ai proteja tu natura pezii ce leai spune oamenilor ce polueaza natura
1 5 1