Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T13:24:17+02:00
Campii: campia centrala polona(Polonia); campia tisei(Ungaria); campia elbei(Cehia); campia padului(Italia) si campia muzakia(Albania)
Peninsule: peninsula Italia; peninsula India; peninsula Pelopones(Grecia); peninsula Arabica; peninsula Malacca(Asia)
Golfuri: golful Persic(asia); golful guineii(africa); golful alaska (America de nord); golful mexic(america centrala); golful columbiei(america de sud)
Capuri: capul dejnev(asia); capul jesup morris(america); capul verde(africa); capul york(australia); capul roca(europa-portugalia)
1 5 1
2014-11-08T13:41:11+02:00
5 câmpii:Cîmpia de Vest,Lunca Dunării,Cîmpia Moldovei,Campia Covurlui,Campia Jiijei
5 peninsule:Peninsula Alaska,Peninsula Greciei,Peninsula Balcanica,Peninsula Iberica,Peninsula Kola
5 golfuri:Golful Aden,Golful Botnic,Golful Guineei,Golful Hudson,Golful Dvin