Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T12:39:33+02:00
Neologismele sunt cuvinte noi aparate din alte limbi sau create recent in limba noastra !! 
Exp:persoana,parfum :provin din lb franceza
cafea,pilaf,tutun,ciorba:provin din lb turca

1 5 1
2014-11-08T12:39:58+02:00
Sînt cuvinte sau expresii nou apărute într-o limbă, fie prin împrumut din alte limbi, fie create prin mijloace proprii. Tot neologisme se consideră şi cuvintele vechi care au căpeătat un nou sens sau un nou mod de utilizare, ori expresiile care deşi sînt formate din cuvinte mai vechi au primit un sens nou, independent. Neologismele sînt folosite în general pentru a numi concepte noi: invenţii, fenomene nou descoperite, etc. Uneori noţiunile vechi care au suferit o schimbare semnificativă necesită folosirea unor neologisme pentru a le denumi.