Răspunsuri

2014-11-08T12:35:01+02:00
Nestemate :valoroase ,prețioase ,frumoase Par frumos,lucios ,ingrijit Nuci bune ,mari ,gustoase Umeri puternici
cate cinci am cerut
valoroase pretioase e tot aceiasi
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T13:17:32+02:00
Nestemate=lucitoase,colorate,mici sau mari,pretioase,frumoase
par=gros,maro,mare,subtire,putrezit
nuci=mari,multe,maroni,ude,uscate
umeri=la el nu stiu dar daca e bine daca nu asta e
3 5 3