Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T12:46:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
5( 1+2+3+........+40) /41 =( 5·40·41/2)÷41 = 100 = 10² =p.p.
mersi ,vezi ca mai am cateva postari daca poti
  • Utilizator Brainly
2014-11-08T12:59:41+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A= \frac{5+10+15+..........+200}{41}  \\  \\ 
A= \frac{5(1+2+3+...+40)}{41} \\  \\ 
A= \frac{5 \frac{40(40+1)}{2} }{41}  \\  \\ 
A= \frac{5*20*41}{41}  \\  \\ 
A=5*20 \\  \\ A=100=10^2~deci~A=p.p
1 5 1