Răspunsuri

2014-11-08T12:04:07+02:00
Vlaguit=molesit,extenuat;
zbuciumul=chin,framantare;
semeteasca=sa se bazeze

6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T12:11:56+02:00
Vlaguit - istovit , obosit , epuizat , sleit de puteri.
zbuciumul - framantare , neliniste , chin , ingrijorare.
semeteasca - a se mandri , a se da mare ,  a fi arogant , a se ingamfa sau a avea incredere , a se baza pe o anumita persoana .
5 4 5