Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T11:43:29+02:00
Doina de Vasile Lecsandri
Rima imperecheata, masura 11 silbae
ala cu formati grupe de cate patru
si daca ma ajuti am sa-ti dau cel mai bun
ok akus vad daca pot
ms
iti dau marcheaza ca cel mai bun
2014-11-08T11:45:58+02:00
  MASURA - este numarul silabelor dintr-un vers. Masura poate fi de la patru silabe, pâna la 15-16 silabe, si chiar mai multe. Masura si ritmul sunt atribute importante ale versificatiei. De regula, intr-o poezie, versurile au aceeasi masura. Exista, totusi, si versuri cu o masuradiferita, mai ales in fabule.
RIMA - consta in a face sa coincida silabele de la sfârsitul a doua sau mai multe versuri. Aceasta potrivire incepe cu ultima vocala accentuata.Când rima este imperfecta, ea poarta numele de asonanta.



1 5 1