Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T11:40:03+02:00
Cea mai amuzanta faza din viata mea : Eram la ora de romana stateam in prima banca langa calorifer, era iarna afara, profa avea o voce asa frumoasa linistitoare si povestea( nu imi aduc aminte despre ce) si cum stateam eu sa o ascult am pus capul pe banca si am adormit la ora. eram si la caldura.
1 5 1
2014-11-08T11:42:33+02:00
Pai,ai putea s-o faci asa:
-clasa in care stateai sa fi fost de biologie,iar la Craciun,cu ajutorul betelei si a globuletelor,ati impodobit scheletul uman.

Sper ca te-am putut ajuta! :)