Răspunsuri

2014-11-08T11:37:42+02:00
Un copil se distreaza,iar altul invata. un= adjectiv pronominal nehotarat altul=pronume nehotarat
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-08T11:39:22+02:00
Un motan se joaca , altul mananca.
Un este articol nehotarat.Un este adj. pron. nehotarat ca in aceeasi propozitie se afla si un pronume nehotarat ca si in propozitia mea.
Comentariul a fost şters