Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-08T11:44:50+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A-b=72
(a-c)-(b+c)=18
____________
c=?
____________
(a-c)-(b+c)=18
Desfacem parantezele:
a-c-b-c=18
(a-b)-2c=18
72-2c=18
2c=54
c=27
Multumesc foarte frumos pentru raspuns>
Comentariul a fost şters
nu poti raspunde la toti odata!ai sa fi si tu a doua!
Comentariul a fost şters
2014-11-08T11:48:03+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A-b=72
(a-c)-(b+c)=18
a-c-b-c=18,a-b-2c=18,72-2c=18,54=2c,c=27
Nu te-a invatat doamna de romana ca pana la zece se scrie cu litere?
Nu te-a invatat doamna de romana ca pana la zece se scrie cu litere?Ha ha ha
Comentariul a fost şters
Si, da daca ai curaj fetita de gradinita.Scrie cu caciula l litere
Bai dar noi ne certam pe degeaba din cauza mea.Era prima oara cand am intrat.Scuze pentru tot ce am spus