1. AM 3 PROBLEME: 1. Dupa ce si-a cumparat doua prajituri a cate 5 lei fiecare si un suc de 2 lei, lui Laurentiu i-au mai ramas 37 de lei.Cati lei a avut Laurentiu? 2.Marius a scris pe tabla un numar de o cifra, apoi a mai scris o cifra in dreapta lui . A adunat 20 la numarul obtinut si a obtinut rezultatul 40. Ce numar de o cifra a scris Marius la inceput? 3. Horia culege 5 crizanteme si 6 trandafiri . El ofera mamei un buchet de 7 flori. In cate moduri poate forma buchetul?

2
sigur
cati ani ai?
8 ani
mai scriu 3 probleme in 5 minute
wow

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T11:38:30+02:00
Prima problema: 2 prajituri costa in total 10 lei care se aduna cu 2 lei si cu 37⇒
10+2+37=49 lei a avut in total.

A doua problema: numarul ab+20=40
ab=20⇒ a=2 b=0

A treia problema: 5 crizanteme
                           6 trandafiri

 6 trandafiri+1 crizantema
  5 trandafiri+2 crizanteme
   4 trandafiri+3 crizanteme
   3 trandafiri+4 crizanteme
   2 trandafiri+5 crizanteme

Raspuns: in 5 moduri

2014-11-08T11:40:33+02:00
1.5+5+2=10+2=12 lei dati pe prajitura si suc
12+37=49 lei a avut
2.notam cu ab numarul
ab+20=40
ab=40-20
ab=20
a=2
b=0
3.5 crizanteme+2 trandafiri
6trandafiri+1crizantema
3crizanteme+6trandafiri
5trandafiri+2crizanteme etc..