Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T11:31:51+02:00
Ma-mbata=cratima,semn ortografic.indica elidarea vocalei ''i''
4 4 4
2014-11-08T11:32:23+02:00
Rolul cratimei este de a inlocui î si a evita hiatul ă-î din care ă si î sunt vocale.
Rolul cratimei în structura "mă-mbată": Cratima înlocuieşte prima vocală a cuvântului „îmbată”, pentru a se rosti fără pauză şi păstrează măsura şi ritmul versurilor