Răspunsuri

2014-11-08T11:28:31+02:00
Marar, patrunjel, telina ,ma refer la frunze tulpina nu radacina,rozmarin,leustean, ceapa, usturoi, praz
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T11:28:36+02:00
Omul consuma tulpina la urmatoarele plante:

Telina patrunjel, eucalipt, arpagic verde, peperoni, hasmatuchi, marar, anason, maghiran si cimbru, chimen, busuioc, tarhon, rozmarin, menta, salvia, ridichea, hrean, coriandru, mustan, pelin, limba mielului, roinita, cartof, etc.
Sper ca te-am ajutat!