Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T11:23:28+02:00
Eseu-este la fel ca si compunerea...poate fi pe o anumita tema sau nu....aici iti exprimi sentimentele etc
Comentariul a fost şters
Eseul este o specie de proză literară, fixată la granița cu literatura, care îmbină elemente ale tuturor stilurilor funcționale.
Comentariul a fost şters
2014-11-08T12:43:29+02:00
Eseul este ca compunerea intrun fel adica un fel de compunere- text