Răspunsuri

2014-11-08T11:40:02+02:00
Scriitorul introduce dialogul, interogaţia retorică, aluzia, contrastul, pentru a da viaţă acestui poem complex, care justifică interpretarea lui ca rapsodie sau ca meditaţie, ca poem sau ca pastel, ori ca satiră , adică situându-l pe punctul de interferenţă al mai multor specii literare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T12:32:50+02:00
Motivul eşti însuşi anotimpul toamna. Eul liric îşi exprimă în mod direct sentimente de regeret şi de nostalgie. Rapsodii de toamnă este pastel, deci, este descris un colţi din natură într-o anumită perioadă.
1 5 1